zaterdag 13 april 2013

Bloem met prikkeldraad

Vreemd eigenlijk, dat mensen tattoo's op hun rug zetten waarvan je niet eens kunt zien wat het is. Zoals die vrouw laatst bij het zwembad. Het was de enige tattoo die ze had en dus heel belangrijk dacht ik, en probeerde het geval dan ook te ontcijferen, omdat ik dacht dat het de moeite waard moest zijn. Een hagedis, zo wist ik zeker. En overwoog serieus om er zelf ook één te laten tatooeren. Toen ze de tweede keer langsliep kon het toch ook wel iets van een medisch ding zijn. Met zo'n slang erin die van boven naar beneden kronkelt, weet je wel? Of een bloem met prikkeldraad bij nader inzien. Een dansende banaan? Ik stelde me voor dat ze het ding in de spiegel bekeek en tegen de tatooeerder zei: "Hij is práchtig! Precies zoals ik het bedoelde". Vervolgens €100,- betaalde en de zaak uitliep, om het ding daarna met trots aan de buitenwereld te tonen.

2 opmerkingen:

  1. Hoera, weer een blogger erbij! Gezellig, snoepie.

    En inderdaad raar, dat mensen een tatoeage nemen zonder deze te zien. Ik wilde ooit Stimpy op mijn dij.

    BeantwoordenVerwijderen